Europos Parlamentas: būtina įveikti patyčias LGBTI asmenų atžvilgiu mokymosi aplinkoje | NLIF

Europos Parlamentas: būtina įveikti patyčias LGBTI asmenų atžvilgiu mokymosi aplinkoje

Š. m. sausio 19 dieną Europos Parlamentas patvirtino ataskaitą dėl kultūrų dialogo, kultūrų įvairovės ir švietimo vaidmens puoselėjant pagrindines ES vertybes. Balsuodami už ataskaitos priėmimą 554 (147 europarlamentarai balsavo prieš) Europos Parlamento nariai pripažino, kokį svarbų vaidmenį puoselėjant pagrindines ES vertybes atlieka kultūrų dialogas, kultūrų įvairovė ir švietimas.

Europos Parlamento Kultūros ir švietimo komiteto narės Julie Ward pristatyta ataskaita primena, jog švietimo priemonėmis būtina siekti, kad besimokantieji taptų aktyviais ir tolerantiškais visuomenės nariais. Ataskaitoje pabrėžiama, jog būtina imtis priemonių siekiant įveikti visų formų diskriminaciją, ypatingai patyčias, mokymosi aplinkoje.

„Būtina atsižvelgti į specifinius įvarių formų diskriminaciją patiriančių asmenų, tame tarpe LGBTI žmonių, poreikius švietimo ir mokslo srityje,“ – rašoma Europos Parlamento patvirtintoje ataskaitoje dėl kultūrų dialogo, kultūrų įvairovės ir švietimo vaidmens puoselėjant pagrindines ES vertybes.

Nacionalinė LGBT* teisių organizacija LGL sveikina tvirtą Europos Parlamento poziciją priimant ataskaitą dėl kultūrų dialogo, kultūrų įvairovės ir švietimo vaidmens puoselėjant pagrindines ES vertybes ir tikisi, jog ryžtinga Europos Parlamento pozicija paskatins Europos Sąjungos valstybes nares, tarp jų ir Lietuvą, imtis efektyvesnių ir nuoseklesnių priemonių siekiant įveikti visų formų diskriminaciją, ypatingai patyčias, mokymosi aplinkoje.